Máte rádi vkusné módní oblečení, které nemusí být drahé, ale mělo by mít nápad a šmrnc? Já se velice rád oblékám tak, abych měl z oblečení celkově dobrý pocit. Vybírám si své osvědčené obchody a občas zakoupím něco pro sebe i své blízké, abych rozdával kolem sebe radost a zároveň svou spokojeností působil na své okolí. Je známo, že spokojenost člověk kolem sebe vyzařuje, i když má „v kapse jeden Frank“, jak to zpíval Petr Muk. A čím více spokojených lidí tu bude, tím lépe se nám všem tady bude žít. Možná, že i má spokojenost s nákupem oblečení v e-shopech přispěla k tomu, že mi jednoho dne přistál v poštovní schránce katalog zboží z obchodu, kde občas nakupuji.
Byl to pochopitelně tištěný katalog, takže jsem si jej mohl v klidu prolistovat třeba u snídaně v kuchyni. Je něco úplně jiného brát do ruky papírový katalog a obracet jednotlivé stránky v porovnání s pohybem na internetu. Tištěné katalogy mají své kouzlo a neměli bychom je vnímat jako něco zastaralého. Tvorbou tištěných katalogů velmi pestrého sortimentu zboží se zabývá i grafické studio.
Tito lidé mohou navrhovat design katalogů kosmetiky, zemědělských strojů, potravinářských výrobků, nábytku, dopravních prostředků atd. Mohou zaměřit pozornost i na grafické manuály a letáky a také obaly různých druhů výrobků od potravin přes léky až třeba k elektronice. Papírové obaly, letáky, manuály a katalogy zároveň nabízí fyzický dotek dlaní a bříšky prstů a skrze citlivé receptory nervových vláken můžeme prožívat více pohody a radosti ze života. Toto je známo například při porovnání pocitů ze čtení papírové knihy a čtení její elektronické verze. Anebo při prohlížení papírových fotografií, které při svírání v ruce mohou vyvolávat úplně jiné pocity a vzpomínky, než když si prohlížíme fotky pouze na počítači a nemůžeme se jich fyzicky dotknout.