Pokud vám někdo zavolá, že chce opravit vůz a sdělí jen to, že nestartuje, můžete být mechanik a odborník jaký chcete, závadu asi přesně neurčíte. Můžete si jen tak tipnout. Kdežto až na místě činu můžete zkoušet to či ono, a tak postupným vyloučením jiných závad odhalíte tu pravou. Pokud se ovšem netrefíte napoprvé. K tomu jsou potřeba znalosti a hlavně zkušenosti. Nu a pochopitelně štěstí. Vůz lze nastartovat klasicky, tedy za studena, nebo použít takzvaný teplý start. Který je lepší nelze přesně říci, pokud neznáme okolnosti, za kterých je nastartováno.

Teplý start, tedy ten druhý může být ovlivněn spoustou okolností a když pak někdy nefunguje, je na servisu, aby to uvedla do přijatelného stavu. Možná to sami znáte, startér se snaží, ale výsledek není. Motor ne a ne naskočit. I když je tam potřebná provozní teplota, přesto se věc nedaří. V takovém případě je nejvýš pravděpodobné, že se bude muset provést oprava teplých startů TDI. Což je zkratka z anglického Turbocharged Direct Injection která označuje naftové motory s přímým vstřikováním. Ovšemže, oprava teplého startu se nemusí týkat zrovna jich.

Zde je totiž třeba upravit software počítače, který to všechno hlídá a v podstatě tak trochu dost i řídí. Odborník na počítačový software vše přehodnotí a přepíše co je potřeba. Potom se to celé zkontroluje a vůz bude pět poslouchat na každý příkaz ke startování. Tyto poruchy se v poslední době objevují více než je zdrávo, a proto je docela dobře možné, že máte také takové potíže. V tomto případě raději neváhejte. Každý odklad situace jen zhorší. Vy navíc máte výhodu, že nemusíte nikde nic hledat, ale kliknete na odkaz v tomto článku. Toto kliknutí vás přenese na jiné webové stránky, kde úplně dole uvidíte něco jako objednávku. Tu vypíšete a odešlete. Servis, který je vám nejblíže se pak ozve sám.