Každý, kdo má na starosti ve firmě výběr reklamních předmětů by měl myslet na to, že nesprávným výběrem obere firmu o dost peněz. Vždy musíte přemýšlet tak, jako by to byla vaše vlastní společnost. Musíte myslet dopředu a vědět, jaké koupit. Je vždy dobré přemýšlet tak, co udělat s reklamními předměty, které nevyužijete na předváděcích akcích. Toto myšlení je nejen efektivní, ale také úsporné a o to firmě samotné jde. Předměty, které nevyužijete můžete totiž využít v předvánočním čase, kdy je můžete rozdat svým zaměstnancům jako dárek. Firemní reklamní předměty tak využijete efektivně.

- Hrníčky – Reklamní předměty v podobě hrníčku každý zná a jako dárek to není tak špatná volba. Můžete je využít přímo v práci nebo při nějaké nevšední návštěvě. Samozřejmostí je, že na hrníčku musí být logo, ať se ví, o jakou firmu jde.
- Deštníky – Tento reklamní předmět je dražšího rázu, ale zato má mnohem větší využití než hrníček. Deštník se hodí zkrátka kdykoliv a je dobré ho mít vždy u sebe. Ideální volba je také to, když si ho dáte do auta. Nikdy totiž nevíte, kde zastavíte a kdy bude pršet. Takto ho budete mít ve voze jako rezervu a budete vždy připravení na špatné počasí. Jedná se jeden z nejlepších reklamních předmětů, který má opravdu své využití v normálním životě.

- Batoh – taktéž velmi drahý reklamní předmět, který však bezvadně poslouží. Každý ze zaměstnanců ho může vytáhnout na túru nebo na výlety. Logo a název firmy je základem tohoto baťohu. Dobré je si ho taktéž dát do auta a může se mnohdy hodit na přenos těžších věcí nebo nákupu. Zkrátka perfektní reklamní předmět, který nezklame.
Věřte, že ne všechny reklamní předměty jsou na prd. Pokud zvolíte ty správné, tak budou nadšení nejen zaměstnanci, ale také vaši obchodní partneři, kterým předměty darujete. Zkuste se tak zamyslet při objednávání a vybrat opravdu ty správné.